6 клас

                                                              ІСТОРІЯ
1.Поясніть значення термінів і понять "колонія", "місто-держава", "клинопис", "закон", "Біблія", "пророки", "пектораль", "скіфський курган".

2.Охарактеризуйте діяльність історичних діячів-Давида, Соломона.

3.Які заповіді праведного життя проповідував засновник буддизму.

4.Творче завдання.
Підготуйте повідомлення за однією із запропонованих тем.
Міф про аргонавтів.
Міф про Троянську війну.
Археологічне відкриття стародавньої Трої.

5.Підготуйте повідомлення про давньогрецького поета Гомера та його поеми "Іліада" і "Одісея".

6.Творче завдання.
Підготуйте есе за темою "Суспільство в Греції XІ-ІX ст. до н.е. та  країнах Стародавнього Сходу: спільне й відмінне.

7.Підготуйте повідомлення про одне з античних міст-держав Північного Причорномор'я та Криму-Ольвія, Пантікапей, Тіра, Херсонес.

8.Підготуйте повідомлення про географічне положення та природні умови Стародавнього Китаю.

9.Поясніть значення термінів "Хараппська цивізізація", "арії", "Веди", "індуїзм", "варни", "буддизм", "конфуціанство", "імперія Цінь", "імперія Хань".

10.Порівняйте спосіб життя людей Стародавніх Індії та Китаю.

                ІІ СЕМЕСТР
Завдання для опрацювання під час карантину 
Зайти на сайт Відеоісторія і опрацювати теми "Кіммерійці, скіфи", "Сармати готи, гуни"


1.Підготуйте есе за темою "Цивілізаційний вплив Великої грецької колонізації на українські землі"

2. Підготуйте повідомлення за темами: "Боги і герої Греції", "Олімпійські ігри і Стародавній Греції".

3.Творчі завдання.
Спробуйте пояснити вислови Філіпа ІІ.
А) Коли йому порадили поставити у кожному місті загін македонців, він відповів:"Краще мені тривалий час мати славу доброго, ніж короткий час-гнобителя",
Б) Він запитував у розвідників: "Чи є фортеця неприступною для віслюка з мішком золота?"

 4. Складіть схему управління в ранній Римській республіці, використовуючи поняття: сенат, консул, народні збори, магістрат, плебісцит, плебеї, патриції.

5.Дайте відповіді на запитання.
1)Чому римляни поступилися своєю свободою на користь диктатури Цезаря?
2)Чому римляни так відчайдушно билися між собою за одного з диктаторів?
3)Цицерон у своїх промовах закликав молодь наполегливо вчитися і робити добрі справи. Чи слід вам дотримуватися його порад?


                                       ГЕОГРАФІЯ


                ІІ СЕМЕСТР
Завдання для опрацювання під час карантину(березень 2020)
Опрацювати тему "Води суходолу.
Річка. Живлення. Водний режим і робота річок. Озера. Болота" (Параграф 47-50)




Перегляньте відео про водоспади світу та Карпат


















Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

Учитель Покликання наше - навчати. На крилах дітей піднімати, Бо вчитель - скульптор душі. Він ласкою мусить зігріти, Добром напоїти се...