Кейс-урок з природознавства 5 клас "Наш дім-Сонячна система"
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ.Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.
Сходинка "Під зоряним небом"
Розгадування загадок
ІІІ.Актуалізація опорних знань.
Прийом "Інтелектуальна розминка"
ІV.Вивчення нового матеріалу.
Сходинка "Історична"
Випереджувальне завдання для учнів про походження планет.
Сходинка "Дослідницька"
Гра "Запитання-відповіді"
Сходинка "Пошукова"
Випереджувальне завдання для учнів: виготовити окремі планети і дати їм коротку характеристику.
Сходинка "Літературна"
Зачитування вірша або "Синквейна" про свою планету.
Сходинка "Природничий кінозал"
Перегляд відеоматеріалу про планети.
Сходинка "Поетична"
Декламування вірша про планети.
Сходинка "Дитячої творчості"
Прийом "Деформований текст"
(Розшифруання слі на дошці"
Складання із зірок сузір'їв.
Сходинка "Музичний калейдоскоп"
Діти пригадують пісні про зорі, місяць, планети.
V.Закріплення вивченого матеріалу.
Прийом "Роблю висновок"
VІ.Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання.
Написати твір-фантазію "Подорож на планету"
Кейс-урок з історії 7 клас "Правління Володимира Мономаха"
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Клас поділено на 4 дружини, кожна з яких обрала керівника-воєводу.
ІІ.Актуалізація опорних знань.
Станція "Літературна розминка"
Розгадування головоломки,
Підготовка вірша про Київську Русь.
Станція "Географічна"
Розповіді про розташування Київської Русі
Розв'язування плутанинки.
ІІІ.Оголошення плану, мети, епіграфу уроку.
ІV.Вивчення нового матеріалу.
Станція "Пошукова"
Виступи літописців
Станція "Математична"
Розв'язування задачі про Мономаха.
Станція "Дитячої творчості"
Опис портрета Мономаха.
Станція "Дослідницька"
Виступи дослідників підготовлені вдома про життя Мономаха.
Станція "Театральна"
Рольова гра про Любецький з'їзд.
Станція "Географічна"
Робота з контурною картою.
Словникова робота.
Технологія "Незакінчені речення"
Станція "Історична"
Технологія "Антивірус"
Робота в групах
Станція "Кінозал"
Перегляд фільму "Великий князь В. Мономах"

Станція "Літературна"
Аналіз твору "Повчання дітям"
Слухання вірша.
Станція "Театральна"
Звертання учня в ролі Мономаха до присутніх.
V.Підсумок уроку.
Домашнє завдання.
Середній рівень-скласти 3 повчання сучасним дітям.
Достатній рівень-скласти кросворд з теми.
Високий рівень-взяти інтерв'ю у В. Мономаха.
Кейс-урок з географії "Рельєф дна Світового океану" 6 клас
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ.Актуалізація опорних знань.
Сходинка "Географічна"
Запитання-відповіді
ІІІ.Мотивація начально-пізнавальної діяльності.
Сходинка "Літературна"
Бесіда"Приваблива мета"
ІV.Вивчення нового матеріалу.
Робота в групах.
Сходинка "Дослідники"
Група наукових теоретиків, використовуючи домашню заготовку і текст підручника, складають стислий звіт про рельєф дна океану.
Сходинка "Художники"
Учні зображують рельєф дна на плакаті і коротко описують його.
Сходинка "Дитячої творчості"
Група письменників складають невеликий нарис про побачене на дні океану, пишуть вірш про океан.


Сходинка "Географічна"
Робота з контурною картою. Перегляд відеофрагменту про рельєф дна Світового океану.
Сходинка "Музична"
Слухання пісні про море.
V.Закріплення вивченого матеріалу.
Сходинка "Прес-конференція"
Гра "Лови помилку картографа"
VІ.Підсумок уроку.
VІІ.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф. Скласти кросворд на тему "Рельєф"
Дистанційне навчання
Географія 6 клас
Тема: «Основні форми
рельєфу Землі. Рівнини
Доброго дня,
любі діти. Сьогодні ми з вами поговоримо про основні форми рельєфу Землі,
зокрема про рівнини. Отож, розпочинаємо.
1. Взаємоопитування.
Для
повторення попереднього матеріалу, перешліть своєму сусіду по парті складений
вами кросворд та розгадайте його.
2. Географічна мозаїка
Із поданих
слів складіть речення і запишіть у зошит.
Нерівності,
рельєф, все, поверхня, земна, це.
Гори,
основні, рівнини, рельєф, форми, це.
4. Опрацюйте параграф 25 з
підручника(В. Бойко, С. Міхелі)
5. Випишіть у зошит поняття «рівнини», «низовини»,
«височини»,
«плоскогір”я
6.За якими ознаками класифікують
рівнини? Складіть відповідні схеми та випишіть назви рівнин у зошити.
7.Перегляньте відео за цим посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8FN95yysuXs&ab_channel
8.Знайдіть в атласі назви рівнин на фізичній карті світу
й України.
9.Складіть характеристику
географічного положення рівнини (за бажанням) за цим планом
1)Назва
2)Середні висоти
3)Між якими
паралелями і меридіанами розташована
4)Приблизна
протяженість з півночі на південь та із заходу на схід
5)З якими
географічними обєктами межує
6)Які
процеси сприяли утворенню рівнини.
Відео "Основні форми рельєфу Землі"
Немає коментарів:
Дописати коментар